• Duurzame producten
  • Eigen producten
  • Vanaf 1 stuks te bestellen
  • Gratis bezorgen vanaf € 50,-

FAQ

1. Hoe bestel ik op de webshop van GroenPresent?

1. - Ga naar de webshop van GroenPresent of kies in het linker snelmenu de categorie waar u naar op zoek bent.
2. - Selecteer het product naar keuze door hier op te klikken.
3. - Kies  de aantallen die u wenst te hebben van dit product.
4. - Klik vervolgens op de groen bestellen-knop.
5. - U kunt nu rustig verder winkelen.
6. - Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op besteloverzicht in uw winkelmand.
7. - Controleer uw bestelling in het overzicht en klik op de groene bestel-button, u gaat nu naar een beveiligde omgeving.
8. - Voer uw gegevens in, en klik op de knop ‘Ga naar betaalmethode’.
9. - Selecteer de gewenste betaalmethode,
10. - Klik vervolgens op bestelling afronden.
11. - Wanneer uw bestelling is geplaatst, wordt uw order opgeslagen en ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
12. - Dank u wel en tot de volgende keer.

2. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Nee, op dit moment bepaalt u helaas niet zelf wanneer uw bestelling wordt bezorgd. Wij hanteren een levertijd van 2 - 3 werkdagen.

3. Kan ik ook mijn bestelling zelf afhalen?
U kunt in overleg de bestelling afhalen. Stuur dan een mail naar info@groenpresent.nl

4. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij GroenPresent?
Nadat u online heeft besteld en betaald heeft, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Als u deze niet heeft ontvangen neem dan contact met op per e-mail of bel +31 (0) 6 211 303 44

5. Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
De bestellingen zijn uit voorraad leverbaar. Indien een artikel tijdelijk niet op voorraad is of vertraagt zullen we u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. Wij streven naar een levertermijn van 1 a 3 werkdagen.  U ontvangt eerst een factuur per e-mail. Als u heeft gekozen om het factuurbedrag vooruit over te boeken dient u eerst de betaling per omgaande te voldoen. Als het factuurbedrag is ontvangen worden de artikelen zo snel mogelijk verstuurd. Binnen Nederland versturen wij uw bestelling via  PostNL. In sommige gevallen via een externe vervoerder. In het buitenland versturen wij de bestellingen via PostNL. Het pakket wordt 1 keer overdag en 1 keer in de avond aangeboden. Lukt het niet om uw bestelling bij u te bezorgen, dan kunt u het pakketje automatisch ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor en zult u in de brievenbus een afhaalbewijs vinden.

6. Op welke manier kan ik betalen?

  • Overboeking: maak het factuurbedrag over op rekening nummer:
    RABOBANK Rekening nr.: 0127 0843 39
    T.n.v.  GroenPresent Gaanderen
    Vergeet niet het factuurnummer te vermelden. Na ontvangst van uw betaling zullen wij overgaan tot uitlevering van uw bestelling.
  • Voor overboekingen vanuit het buitenland:
    IBAN nr: NL04 RABO 0127 0843 39
  • Betalen via I-Deal (Klanten woonachtig in Nederland)
    U kunt er voor kiezen om via I-Deal te betalen, uw bestelling wordt dan gelijk gereed gemaakt.
  • Betalen via Mister Cash (Klanten woonachtig in België)

7. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Na ontvangst van het bestelde artikel, is er een afkoelingsperiode van 7 werkdagen. Binnen deze 7 werkdagen kunt u zonder reden het ontvangen artikel retour sturen en/of ruilen, mits het compleet, ongebruikt en niet beschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het artikel. Gebruik dezelfde verpakking om het retour te zenden artikel. Ook labels en kaartjes moeten bevestigd aan het artikel retour komen.
Een artikel retour zenden, volg onderstaande stappen:
• Neem contact op met GroenPresent m.b.t. het artikel dat door u retour wordt gestuurd.
• Vergeet niet de afleverbon mee te sturen, omdat anders niet bekend is van wie de bestelling afkomstig is.
• Stuur uw artikel altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden niet in behandeling genomen. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Het artikel dat u retour stuurt kan naar onderstaand adres:
GroenPresent
(retouren)
Steverinkstraat 50 
7011 JN Gaanderen
 
• Indien u na het versturen van de te retourneren artikelen nog vragen hebt, kunt u deze vraag mailen naar info@groenpresent.nl  o.v.v. retouren.

8. Hoe kan ik contact opnemen met GroenPresent?
U kunt ons bereiken via e-mail. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur te reageren. Spreekt u ons liever persoonlijk, bel u ons dan op tel.nr. 06 211 303 44

9. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen. U kunt een ander bezorgadres aangeven in het bestelproces.

10. Ik wil mijn bestelling annuleren kan dat?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen via e-mail of bel  06 372 338 26
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, is het helaas niet mogelijk om te annuleren. In dat geval kunt u uw bestelling terug brengen naar de winkel of retour zenden.

11. Wat zijn de verzendkosten bij  GroenPresent?
Bij een bestelling onder de vijftig euro vragen wij als bijdrage € 6.75 in de verzending. In het buitenland berekent  GroenPresent de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.

12. Zijn de prijzen van GroenPresent inclusief BTW?
Ja alle getoonde prijzen op onze website zijn inclusief btw. Hierdoor komen er later in het bestelproces geen extra kosten bij voor btw.

13. Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?
Er is volgens u iets mis met uw bestelling, neemt u dan contact op per e-mail of bel  06 211 303 44